15 sept. 2011

Nici un Crap peste 10kg........

Vineri, in jurul orei 14:00, inarmat cu multe sperante, m-am pus la drum spre lacul preferat din Germania. Dupa aproximativ o ora de condus, am ajuns la balta. Colegul meu Johannes ajunsese, impreuna cu un alt prieten, cu o zi inainte, si ma asteptau ca pe o paine calda (isi uitasera cartusele de la aragaz acasa). Am schimbat cateva vorbe cu el si mi-a spus ca a prins sase pesti, dar nimic palpitant.
Totul pus cum trebuie

Lung, dar nepunctabil :) 4kg

In aceasta frumoasa noapte am scapat 2 pesti :(((

Prins la doua boiliesuri 20mm - 3,2kg

La snowman - 7,7 kg
La plecare, eu si cei 2 prieteni prinsesem impreuna 22 de pesti, dar niciunul nu a cantarit peste 10 kg.

Cu respect tuturor cititorilor acestui blog!
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

4 comentarii:

  1. Pestii sunt mereu bineveniti ;)chiar daca e mica e frumoasa oglinda.Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Luigino dar sti cum este mai suntem si nemultumiti ;).Multumesc pentru felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma Cristinel...tie nu cumva ti-e dor de o partida far ao trasatura... or sa vina si aia mari! oricum ati avut activitate...
    Pestii frumosi tare iar poza cu oglinda e de exceptie (lumina grozava, zici ca-i luna plina )
    Te-am salutat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu nu ami este :) dar sti cum suntem noi pescari ;)cat mai mare ;).Mersi frumos da poza am facuto chiar cand a rasarit soarele ;).Cu respect.....

    RăspundețiȘtergere