23 nov. 2011

Patru Crapi,două recorduri...

La sfarsit de octombrie,impreuna cu Johannes si cu Luigino,am facut una dintre cele mai frumoase partide de pescuit din acest sezon.Am fost in nordul Italiei,pe Lacul Varese,recunoscut pentru crapiifoarte mari pe care-i contine.Urma sa stam acolo 10 zile,asa ca aveam nevoie de pregatiri serioase.

 Am luat ingredientele de la Baitservice Austria, am pregatit peste 70 kg de boiliesuri, plus pelete si seminte si am plecat pe drumul de 570 km. Odata ajunsi acolo, am stat toti trei pe un singur vad, deoarece toate celelalte erau prea mici si voiam sa stam impreuna.
 Am identificat cateva locuri curate in mijlocul bradisului, am nadit ca la carte si ne-am pus pe asteptat. Primele doua zile au trecut in liniste deplina, dar, pe 24 octombrie, Luigino are prima trasatura si pune pe saltea un frumos comun de 12,2 kg. Era un inceput, dar nu ce ne doream. Eu plecasem de acasa cu misiunea clara de a prinde un crap de peste 20 kg.
Dupa inca doua zile de liniste, Johannes prinde fratele crapului prins de Luigino – comun de 12,4 kg, lung si negricios. Pe lac se mai prindeau exemplare de peste 20 kg, dar la noi nimic serios.

 In noaptea urmatoare, Johannes are un run serios si reuseste sa aduca la mal un exemplar excelent. Punem cantarul si Johannes are un nou record personal – 17,8 kg. Asa mai semana a pescuit de crap mare.
 In ultima noapte, disperat si obosit (nu avusesem nicio trasatura), trag doua bile de 24 mm pe firul de par si pun montura intr-un loc curat, gasit cu 2 zile inainte. Din fericire, avea sa fie miscarea norocoasa – pe la 10 seara am o trasatura anemica, intep si simt firul tensionat. Urc in barca si reusesc sa aduc la mal un crap ce parea urias. Tremurand de emotie, pun cantarul si acul arata 21,2 kg – cel mai mare crap prins in viata mea!
 Personal Best 21,200kg
Din fericire, am facut atunci cateva fotografii, fiindca a doua zi, cand am intrat in apa cu pestele pentru alte fotografii, am “reusit” sa-l scap. Una peste alta, a fost o partida reusita, si sper sa mai facem una in primavara, tot acolo.
Al vostru, Carpdetektiv!
PS   Puteti citi articolul intreg in editia de pe luna decembrie a revistei Aventuri la Pescuit, care tocmai a aparut la chioscuri in Romania.

2 comentarii:

  1. Ai gasit paradisul lor si acum nu mai scap de tine :).Sper ca in primavara sa facem ceva mai serios ;) Felicitari pentru captura si asteptam mai mari nu babusti din astea ;)Spacca la BIG !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eheee Luigi sa sti ca am gasit paradisu bine ai zis ;)De raie mai scapi dar de mine sigur nu ;)Facem facem una mai de doamne ajuta.Mersi frumos pentru complimente.Spacca la BIG in primavara ;)

    RăspundețiȘtergere