16 aug. 2011

Vremea spune totul!

Dupa o pauza de cateva saptamani si cu mari sperante in desaga, am decis sa merg timp de 4 zile pe balastiera. Cu doua zile inainte de plecare, vremea era tare rece, aproape de necrezut pentru luna august 7 grade Celsius, dar chiar in ziua plecarii a avut loc o schimbare brusca, temperatura urcand pana la 26°C. Ajuns la balta, mi-am luat barca si sonarul si, dupa vreo 30 de minute de cautat, intr-un final am gasit un culoar de aproximativ 2 metri latime, la o adancime de 7 metri. Avand in vedere faptul ca acel culoar era in mijlocul bradisului, am decis sa nadesc zdravan, fara sa fac economie.Timp de doua zile a fost o caldura insuportabila, cu rezultate foarte slabe. Nu-mi venea sa cred, dar asta este pescuitul – niciodata nu stii ce si daca vei prinde.
O oglinda de 7,3kg prins la snowman.

In ultima seara a venit si frumoasa ploaie cu tunete si fulgere, dar macar stiam cu siguranta ca voi aduce cel putin un crap pe saltea.

Oglinda care cantarea 4,6kg prins noaptea la o montura inline cu 2 boiliesuri de 20mm,peste si piper negru.
Tot la snowman montura inline prins noaptea care cantarea 3,2kg.
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

2 comentarii:

  1. Nici la noi nu mananca pestele...mai este putin si intra iar in activitate ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este nasoala treaba.Sa speram ca va incepe activitatea cum trebuie ;)

    RăspundețiȘtergere