19 iul. 2011

La Balastiera 3 zile.....

Am plecat cu prietenul meu Johannes la pescuit la balastiera.Eu eram cu ideea mea sa pascuiesc dupa Cteno nu stiu de ce dar asa mi-a venit mie.Am ajuns in jurul orei 15:00 ne-am instalat toate jucariile dupa care am inceput sa umblam cu sonarul.Am gasit un loc unde era un mare covor de bradisi si am luat decizia sa platez 2 monturi acolo cea dea treia montura am plantato la 15 metri de mal la o adancime de 3 metri eu pescuiam cu Tiger Nuts. Admirand apusul soarelui.
Am avut o noapte foarte linistita.
Oglinda lui Johanns de 10kg.Cu respect tuturor cititorilor acestui blog!
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

2 comentarii:

  1. Super fain cortul .De asta nu te-a deranjat pestele ...te-a lasat sa dormi ca boieru ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi un asa cort asi recomanda la toti pescari.Daaa sa sti,cand mam trezit zicem ca am dormit la hotel :)))

    RăspundețiȘtergere