26 oct. 2009

IN CAUTARE DE BIG CARP

M-am gandit sa merg sa prind un crap mare de toamna.V-oi pescui cu siguranta de vineri pana luni, cu toate ca noaptea este rece dar am tot ce-mi trebuie cu mine.Temperatura apei avea +8`C, nu eram tare incantat dar tot ma incurajam. Noaptea trecuta a fost o temperatura de +3`C, totusi rece pentru a pescui noaptea.
Dupa ce mi-am pregatit cortu si tot ce-mi trebuia sa fiu protejat in caz ca incepe ploaia, mi-am pregatit si monturile din care m-am gandit sa pescuiesc cu Tiger Nuts si Boilies cu aroma de peste si piper negru.Si ca momeala Tiger Nuts,Porumb,Grau,Boilies si Pellets.

Intr-un interval de nici 8 ore am prins 3 crapi, primul pe care l-am prins nici nu l-am fotografiat, ca avea doar 3,7,kg, al 2 avea 5,5kg ,incepuse sa-mi placa... al 3 a avut 11,5kg deci o frumusete incepusem sa am sperante mari.
Dupa ce am prins ultimul peste, asa ma uitam la lansete si Rod Pod cum va uitati si voi la ele in poza, dar voi va uitati cateva secunde, eu m-am uitat 3 zile.Din pacate n-am mai prins nici un peste.
M-am trezit luni dimineata mi-am facut o cafea si taca paca m-am apucat sa-mi strang cortu si toate sculele de pescuit, sa ma pregatesc la drum spre casa.
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

2 comentarii:

  1. salut Cristi ! frumosi pesti. cum se comenteaza in frumoasa limba germana ca nun inteleg nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Ovidiu Mersi Mersi da intradevar frumosi pesti dar cam negriciosi.Lasa ca stiu ca te descurci si in germana ca esti descurcaret.
    Fir Antins.

    RăspundețiȘtergere