1 nov. 2009

ULTIMUL PESCUIT PE ANUL ACESTA LA CARP

Am luat decizia sa mai fac o ultima partida de pescuit pe anul acesta.Temperatura noaptea era de 0`C temperatura apei +7´C deci m-am si gandit ca sanse de a prinde un Carp sunt foarte mici.Locul unde m-am decis sa pescuiesc, adancimea apei avea 3 metri jumate la o distanta de mal aproximativ 40 de metri.


Dupa ce am vazut ca temperatura apei este foarte rece m-am gandit sa pescuiesc cu Boilies dulce.Am pus pe fir un Boilies Pop Up cu gust de banana si pus intrun gel tot cu gust de banana(vedeti in poza de mai jos).

Dupa ce ne-am plantat lansetele eu si colegul meu pescar, ne-am apucat sa ne montam corturile si totul ce ne era de folos.Dar intr-un tarziu pe la vreo 3.00 noaptea am vazut ca nu am avut nici o trasatura si nici colegul meu.Incepusem sa-mi pierd increderea.
Dar din pacate, dupa 3 zile de pescuit, dupa un Carp de toamna nu am avut o trasatura m-am si mirat ca nu se poate asa ceva.Si nici colegul meu pescar nu a prins nimic.Urmatorul Jurnal va prezint cateva din sculele mele de pescuit la Carp.
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu