19 mai 2013

Increderea in Boiliesurile Hot Fish

Am prins incredere in boiliesurile de la firma Select Baits hot fish.
Luna aceasta mi-am facut un plan sa fac o iesire pe Dunare in Austria si in ultima zi mi-am schimbat directia.Era o zi obisnuita 8,05,2013 stateam dimineata la cafea si puneam europa la cale uitandu-ma la starea vremii si in Austria prognoza dadea  ploaie ceea ce nu da roade pe Dunare ...In schimb in italia arata vreme frumoasa asa ca in drum spre munca il sun pe Prietenul meu Litvinenco Luigino organizam o iesire la el in Italia.
Nici bine zis el era gata pregatit.In jurul orei 18:00 dupa 550km de condus ajuns la locul de pescuit unde ma astepta Luigi.El pescuia in dreapta iar eu stanga.Zona unde pescuia el trebuia sa faci long-range iar eu preferam sa stau mai scurt la aproximativ 250 de metri.Am luat decizia sa pescuiesc  toate zilele cu bilele de la firma select baits hot fish pe o montura cu dubla de 24mm si pe celelalte 2 lansete cu snow man si una singura.Mi-am cautat 3 locuri unde trebuia sami plantez monturile una in fata stufului pe o adancime de 1 metru de apa,a 2-a in fata unui covor de nuferi unde se scurgea si un rau in lac pe o adancime de 2,5 metri si a 3-a pe un prag care cobora brusc pana in 6 metri.Nici bine nu am terminat de plantat lansetele un run la Luigi care ajunge pe salteaua noastra de primire un mic crap frumos.

In prima seara la primul run am ridicat lanseta dupa rod pod simtind o contra foarte puternica, am sarit repede in barca si dupa cativa metri  se rupsese firul textil.Se vede ca a prins o piatra si l-a taiat imediat.Este seara si ne pregateam sa stam la masa,la un moment dat avand un full run la lanseta care era plantata pe pragul cu adancimea de apa pana in 6 metri cu dubla de 24mm hot fish sar repede in barca si incepe drilul, dupa vreao 15 min  aduc pe saltea un frumos comun de 15,7kg care este si primul peste anul 2013.

In aceasi noapte am mai prins un peste de aproximativ 10 kg la o singura bila pe care nu l-am fotografiat.
Vineri dimineata stateam la cafea la un moment dat un run violent la una dintre lansetele lui Luigi , care se opreste brusc... sare in barca si dupa mult timp cred ca 30 de min se intoarce cu un comun de 27 kg.
Ce sa zic ...dupa pestii care au iesit in aceasta partida am luat decizia sa pescuiesc cu mixul de la firma romaneasca Select Baits , si ieri mi-a ajuns acasa primul transport .
In curind cu noile aventuri si rezultatele mixului nou.
 
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu