17 oct. 2010

Ultima sesiune pe acest an

M-am gandit sa fac o ultima sesiune pe anul acesta.Timpul era foarte rece dar nu mai rezistam sa stau acasa, noaptea erau C temperatura apei era de 13°C nu era foarte rau.
Am tras pe fir 2 boiliesuri de 20mm intru-n gel de peste,iar noaptea in jurul orei 4.00 am prins un Carp de 4kg era un semn bun.A 2 a zi am mai prins 2 pesti de 3kg pe care nici nu i-am fotografiat.
Am stat si m-am gandit mai bine ca exagerez sa pescuiesc cu boiliesuri mari.M-am decis sa trag pe fir boiliesuri mici de 15mm si chiar si de 10mm erau toate pop up si chiar ca am avut rezultate mai bune.Prindeam numai noaptea, cand imi era somnul mai dulce si un frig afara de nu mai puteam.A 2 a noapte mi-a adus in mincioc un Carp de 9,5kg si inca unul de 2,5kg eram multumit pe frigul care era nu aveam mari pretentii.
Urmatoarea zi mi-a mai adus un Carp de 4,7kg si inca unul mai mic pe care l-am scapat.In jurul orei 20:00 incepuse si frumoasa ploaie la 800 de metri se anutase zapada, era foarte rece nu aveai ce sa faci decat nani.Era ora 3:30 cand senzoru piuia fara oprire dupa un drill de 5 min am mai prins un Carp de 7,7kg l-am bagat in sac sa-l fotgrafiez ziua, cu mare viteza m-am bagat in cort la nani.Am mai dormit vreo 4 ore dupa care m-am trezit si am plecat acasa.
Cu respect tuturor cititorilor acestui blog!
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

8 comentarii:

  1. ...bun,te felicit pt.sesiunea facuta!
    Marius(TeamROcarp)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca esti multumit domnu Marius ;)
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Cristi... frumoasa partida. Si somnoros cum te stiu.. cred ca iti era greu sa iesi din cort :))
    frumos, felicitari!!

    ovidiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Ovidiu taci nu mai spune ca sunt somnoros :))).greu? foarte greu un chin recunosc.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain Fain !!! si Lenea las-o acasa eeee ! :)) cum domle sa iesi greu din cort si pestele trage de fire ??? :)))) bv Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai asa sunt mam nascut mai somnoros!:)))Nu sunt lenesi mai ales la pescuit.Multumesc Robert si in primul rand temului Rocarp.

    RăspundețiȘtergere
  7. Grande!!!!Felicitari pentru ultimile capturi pe anul asta eu nici nu vreau sa aud sa ma opresc:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc in primul rand.Dar nici eu nu incheiam pe acest an dar aici nu ai alta alegere.:(

    RăspundețiȘtergere