4 mai 2010

Carp Cup

De aproximativ un an de zile ma tot gandesc sa particip la un concurs de pescuit la Carp dar din pacate nu prea am avut timp.Pe data de 13 Martie am fost la o expozitie de Carp si acolo am primit o reclama pentru un concurs de pescuit la Carp avand loc in Ungaria.Dupa o saptamana am luat decizia cu prietenul meu sa participam.Pe data de 1 Mai la ora 9.00 a inceput concursul,o zi cu ganduri mari si 22 de echipe.Pana la ora 11.00 nu am avut nici un peste,echipa vecina prinsese 8 Crapi; am inceput sa schimbam Boiliesurile si cu arome diferite dar nu a ajutat cu nimic.Se facuse ora 21.00 nu mai aveam nici o speranta dar pe la ora 22.35 am prins un Cteno de 9,9 kg iar dupa 40 de minute inca un Cteno de 13,7 kg cu un dril de 20 de minute.

Iar pe la ora 23.50 a prins colegul meu un Carp de 15,9 kg o mare bucurie pe noi acesta era cel mai mare peste prins din 22 de echipe pana la ora actuala binenteles ca si cel mai mare peste este premiat.
Am inceput sa prindem curaj iar la ora 0.15 am prins un Cteno de 8,0 kg,m-am si mirat ca n-am prins nici un Carp.Dar dupa toate actiunile astea m-am pus putin la nani,iar la ora 4.00 am mai prins un Cteno de 8,8 kg.Concursul lua sfarsit la ora 9.00 dar din fericire colegul meu la ora 8.15 a prins un Cteno de 11,2 kg.

Dupa toate aceste driluri frumoase am inceput sa ne strangem lansetele si ce mai avem.Ne-am dus sa vedem ce loc ne-am calificat, din fericire am facut locul 3 si am avut si cea mai mare captura 15,9 kg total 67.5 kg de peste in 24 de ore.
Pe curand,al vostru Carpdetektiv!