18 oct. 2009

CARPDETEKTIV


Buna ziua,dragi prieteni pescari!In primul rand vreau sa va spun cateva detalii despre mine.La varsta de 6 ani am fost cu tatal meu pentru prima oara la pescuit.Primul peste pe care l-am prins a fost o rosioara.In anul 1989 am plecat in Austria unde m-am si stabilit si acum ma aflu de peste 20 de ani in Austria.
Dar de 2 ani am inceput sa pescuiesc numai la crap.Am inceput sa-mi fac si boilies singur cu ajutorul unui prieten care se pricepe forte bine.Despre aste va povestesc in urmatorul jurnal.De 2 ani de cand pescuiesc la crap recordul meu personal este de 16kg (vedeti poza).


De 2 ani de cand pescuiesc la crap,am pescuit si in Italia de 2 ori, de fel pescuiesc numai ape mari deoarece pot avea surprize forte frumoase.
Urmatorul Jurnal despre Boilies.Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu